Mail

Fick mail från ett företag i Askersund (av alla ställen) tidigare idag. Sökte jobb hos dem för någon vecka sedan och undrade hur det gick med allt. "... din utbildning ser intressant ut..." fick jag till svar :) Woho! Men samtidigt fick jag magont - innebär ev. jobb där att man måste flytta dit? Eller vadå? Jag kan ju inte teleportera mig, så någonstans ditåt måste man ju bo. Men Askersund? Jättefint, men lite väl... litet? Tyckte ju att Karlstad var på tok för smått och senast jag tittade var Askersund inte större. Eller kan man pendla från Örebro? Eller vadå? Helikopter?

 

... jag tänker för mycket, jag vet. Man kanske skulle frivilliganmäla sig till något övervakningsprogram för magsår på en gång istället. Presumtiv patiet på tjugofem år som beräknas öppna det största magsåret known to man inom tre timmar.

 

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0