Öroninflammation forts.

Faran "avblåst" - ingen öroninflammation. Tur. Inte heller hål på trumhinnan, ännu mera tur. Den var infekterad av typ virus eller nåt trodde hon, men eftersom det är en miljard gånger bättre nu än i natt fick jag ingenting mot det. Rött och irriterat. Jag tycker att det är kladdigt i hela hörselgången och har ~30% av normal hörsel, men inget var och ingen inflammation så ingenting att göra. 

 

"Men blir det värre igen är det klart att vi sätter in någonting". "Jag flyger ju till Marocko om ett par dagar..." "Tja, det är bara att hålla tummarna", "Jag håller dem så att det knakar"


ullrika
22:59:11, 2008-11-30
http://akirllu.blogg.se/

jo. det gör ont. har jag förstått. Maali hade ju en vaknatt av ohygglig gråt. i efterhand förstår jag varför. är glad att du slapp penicillinet. fast ont hade du ju ändå.



kan förresten inte få nåt ljud i dina youtube-klipp. blir inte lika kul utan...


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0