Effektiv

Dagen har varit produktiv. Gick upp i rimlig (nåväl) tid och har städat, bytt kattlåda, fixat med papper, handlat mat, åkt till källsortering (och källsorterat...) och testat Half Life 2 - Episode one, som verkar vara det första spel på länge man faktiskt kan spela och tycka om. Har något år på nacken, men det försämrar ju inte upplevelsen. Produktiv dag får jag säga! Imorrn ska jag ta hand om en arbetsansökan som jag hållt på, vet inte riktigt än hur jag ska lägga upp det, men det ger sig när jag brainstormar med fräsht och utvilat intellekt.

 

Annars då? Ja, inte så himla mycket. Köpte ett par element för inga pengar alls som ska vidare till pappas sommarstuga och ett par otvättade Nudie-jeans på Vingåker Factory outlet. Tänkte även inhandla en "riktig" kockkniv. Ett måste när man äntligen har en gjutgärnsstekpanna :)

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0