MSN utan mig

För ett tag sedan (halvår) fick jag förfrågning om att lägga till en MSN-kontakt jag inte kände igen. Men med samma efternamn godkände jag ändå, men sen hände ingenting mer. Tog bort honom efter någon vecka, men tydligen blev jag kvar i hans lista, troligtvis för att jag enligt honom var någon annan. Blockerade inte ens eftersom det inte kändes aktuellt med spam och skit. Idag blev jag indragen i en konversation, utan att jag för den delen var med. Satt och tittade på TV vid tillfället, men sessionen var såklart sparad. Satte mig nyss och läste igenom konversationen med denna användare och två tjejer, alla i åldern (12-)14-16år enligt stil och uppförande.

 

Efter hundratalet rader av trimstrams... vem som säger var är inte så viktigt, så tar bort namnen.

 

nu är vi ensamma
...
m
typ
ja
MM
ja
...
hrm

INTE OTTO
otto!!!!!!! 
?
du bjöd in han
JA MEN HAN Är DUMM FÖR ATT HAN HAR SAMMA ÄFTER NAMS SOM MIG 
öh, okej
OTTO!!!!!!!! 
jA...
men han är cool 
han är ok
jaha
nyss sa du att du hatade honom
asså att han var dum
mm
precis de ja skulle skriva
:P
nej nu får jag tdligen bstäma m8g
tydligen
ja
han är ok
ok
HAN HAR SAMMA ÄFTER NAMN SOM MIG OTTO 
jaja -.-
mm...
>.<

 


Efter hundratalet rader till avslutades det med ett hejdå. Ska försöka ta reda på vem som är vem, men just nu sitter jag mest och småler :) 


m
22:57:51, 2008-10-08

Ha ha, typ...


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0