Ny DVD

Spenderarbyxorna är på igen. Film är som man kanske vet en av mina kärlekar, men på sistone har jag inte kunnat titta då överföringen från datorn varit kass och DVDn totalhavererad. Idag köptes det en sjukt billig Philips, med 2.1 ljud som är galet friskt och klart för pengen (fick också klart godkänt av ljudofilen på jobbet). Ljudet är bara ett plus, men sen tillkommer även USB-ingång, vilket gör att jag enkelt kan tanka över vad jag vill på USB-minne eller hårddisk och spela upp. Alla filformat som man kan tänkas vilja ha också! Riktig höjdarpryl, det enda negativa är väl körsbärsutsidan... men det passade faktiskt rätt bra ändå. Får väl måla om om vi börjar störa oss :)

 

Imorrn vet jag inte när jag börjar jobba... hur gör man då? Går upp 05.45, fixar ordning allt och går dit till 07, eller chansar på att man börjar 09.45? Jag är 80% säker på det senare, men frågan är hur man gör. Förslag?


Emelie
22:21:50, 2008-10-17
http://emeliestankar.blogg.se/

skulle det vara så att du börjar 7 lär dom ringa och väcka dig. så satsa på 9.45! jag vet däremot att jag börjar 7.00. vi kan byta om du vill :p.

ullrika
23:11:38, 2008-10-19
http://akirllu.blogg.se/

men blir det verkligen bra att kolla på film via USB? jag har fått lära mig att det blir galet kass kvalitet? fast. så har jag ju inte kollat nåt rörligt utöver det PS3:an erbjuder på väldans länge ;)

ullrika
23:14:13, 2008-10-20

jag är osäker på att det funkar överhuvudtaget. men jag kan ha fel :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0