Om världen röstade i USA

Resultatet är... tja, vad ska man säga? Rösta och titta själva. Frågan är om det handlar så mycket om fakta och meningsskillnader, eller bara hur media vinklar. Men jag tycker ändå inte att media, här i Sverige, vinklat det så himla mycket till fördel för Obama som siffrorna gör gällande. Galet i alla fall! 

 

If the world could vote

 


ullisen
23:56:09, 2008-10-22
http://akirllu.blogg.se/

oj. det här va kul! fast... jag satte min plupp på Obama och höll pekaren över "vote"-knappen... hindrade mig i sista sekund. alltså. jag vet ju inget om USA:sk politik egentligen. iaf inte tillräckligt för att lägga min röst. än. läser kanske på lite, så kan jag rösta sen :)



skojigt förresten att jag räknas som "flitig" i din blogg :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0