Photoshop CS4

Då har man installerat Photoshop CS4. Tror nästan att det är det enda programet jag kör i 64bit... trist att inte finns fler där ute.

 

Första intrycken är att det är jäkligt bra. En del smågrejer sådär som är så sjukt skönt. Zoom-funktionen tex är helt omskriven, det verkligen känns som man kommer närmare ytan och inte bara förstorar. Sen kan man numera snurra fritt på hela arbetsytan utan att drabbas av kantiga hörn och utan att faktiskt snurra på bilden. Ändra storlek på penslarna flytande och lägga till 3d-objekt. Ska leka mer sen hade jag tänkt! Woho! 10p än så länge!

 


ullisen
23:02:23, 2008-10-20

har du köpt? eller "lånat"? alla snor det där jäkla programmet. vet inte nån som faktiskt köpt...?!

ullisen
23:54:22, 2008-10-21

:)



det ligger nog nåt i det du säger. och jag har förstått att det inte är nån nytta till att försöka stå emot floden. jag behöver väl kanske inte lära mig hur man gör, men jag behöver inte heller korkförklara dom som gör det... ja. du förstår!?



gillar ditt tänk. du försvarar dig snyggt, och det vinner hos mig!



tjo!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0