Ledig

Fy för den lede (bra uttryck, first time dock) var sjukt jäkla skönt det ska bli att vara ledig ett par dagar. Tänkte försöka mig på lite personlig utveckling genom att säga nej någon gång. Ta hand om mig och oss istället för att få spring i benen efter en halv minut. Åka ut i skogen, leta lite svamp, kanske besöka Örebro, kanske en "sväng" till Sälen. 

 

Köpte en bil idag av fam. L, en fet jävla BMW (ursäkta språket, men det är faktiskt sant) 528 E39. Upptäckte i bilkön att det även satt på angel eyes, vilket jag inte tänkt på tidigare. Leendet var fullbordat. Bilder på spektaklet kommer säkert någon gång jag kommer ihåg! 

 

Nej, nu är det dags att smälta nöt-cremen (på lösvikt!) och glassa med lite ingenting. Var uppe 05.45 imorse, så är rätt sliten... 

 

 


Emelie
20:26:12, 2008-09-13
http://emeliestankar.blogg.se/

jag vägrar ju liksom mikro. illa nog gjorde jag även tevatten på spis tills i våras/sommras då när jag köpte vattenkokaren :).


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0