Min konstiga katt

Jag har väl även tidigare skrivit om min underliga katt som älskar att ligga på saker och ting? Hur som helst, så är det. Ligger en plastpåse på golvet är Tyra där. Kastar jag en t-shirt på bordet är Tyra där. Ett block? Tyra. Pärm? Tyra. Så har det alltid varit, men ibland överraskar hon nog till och med sig själv. Kuttrande (en till egenhet) och buffande (ständigt) har hon nu placerat sig i en korg. Men inte vilken korg som helst... en bild säger mer än tusen ord. Observera att kanten till bordet är över en centimeter och att korgen är av plastad stål. 

 

 



 

 

När jag nu satte mig vid datorn igen för att skriva det här gick hon ett varv i lägenheten, tvättade sig någon minut och kröp sedan tillbaka. Kuttrande, kurrande och klösande. Nu sover hon så sött igen. 


Elise
23:47:57, 2008-09-04

Gulle! :)

ullisen
23:48:07, 2008-09-07
http://akirllu.blogg.se/

ojoj otto. nya dimensioner hittas! och bra är dom.



pussa tassen från mig!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0