Statistik

Har ganska precis exakt mellan tummen och pekfingret fyrtio läsare per dag. En helt rak linje i statistiken. Eller ja, det har pendlat mellan 39-42 den senaste veckan. Detta till trots att jag inte uppdaterat på länge. Robban lämnade in och jag har tänkt göra detsamma. Orka liksom. Ibland är det kul, ibland inte och ibland bara glöms det av. Underligt att fyrtio personer kan tycka att det är intressant trots flera dagars uppehåll. Nästan som att de väntar på mig. Sött. Jag blir nästan lite... rörd.

 

Har spenderat ett dygn i Örebro också. Pratade miljarder ord med mamma, besökte Dave i "nya" lägenheten och pratade livsval och -åskådningar innan jag besökte pappa för upprepningar och hem till mamma för sömn. Idag hann jag, förutom hund och mamma, med ett besök på Lager 157 också. Handlade en fiiin ulltröja, en fräsig (bra ord) piké och en extremt billig t-shirt för totalt 350kr. Skulle ta med mig dem hem och glatt visa upp E, men de blev liggande på verandan hos mor. Typiskt. Stannade även till i Vingåker och kollade kläder, men tröttnade innan jag hunnit igenom dörrarna och var på väg igen efter en minut. 

 

En bra omständighet är ändå att jag fyller om en dryg vecka med planerad gettogether i Öret igen, så ingen större fara skedd.


Emelie
23:52:38, 2008-09-23
http://emeliestankar.blogg.se/

om du slutar blogga får du börja skicka mail igen. för någon slags uppdatering behöver jag i mitt liv för att solen ska gå upp på morgonen och ner på kvällen, (det där lät jävligt poetiskt!). tror alla känner samma känsla ibland. min blogg är skräp, men det är bra att ha för att gå tillbaka och påminna mig själv om tidigare liv (min anledning till att skriva egentligen). take care ( weei, vuxen tönt fjortis!).

ullrika
02:07:31, 2008-09-26
http://akirllu.blogg.se/

jag är en av dom som snokar in med varannan/var tredjedagsmellanrum. och därför kan jag säga att du har fel; det är inte särskilt intressant med flera dagars uppehåll men jag vet ju inte förrän jag har klickat mig hit om det finns några uppdateringar eller ej! - sysslar inte med rss eller prenumerationer el annat dyl.



vore synd om du slutar helt dock! fundera om röstar jag.



ps. om du minns så fick jag låna koder av dig för ett tag sen. det var till dina snygga strickade länkar. om du kanske undrade vart dom tog vägen så hälsas härmed att det inte såg klokt ut hos mig. eller jo, i ul-länkarna var det fina fisken, men i arkiv och länklista såg det ut som tjolahejnej. väldans vänligt av dig att erbjuda iaf! om du skulle känna behov att vilja dela med dig av ytterligare finurligheter så är det helt okej! för att ta ett exempel helt ur luften, öh, t ex hur du gjort direktklick till kommentarssidan av rubriken... ;) eller nåt :)

ullrika
22:26:00, 2008-09-26

shitpomfrit. du kan apselut stänga din blogg och börja jobba hos mig istället. jag betalar inte lika bra som Blondinbella (har hört att hon anställt en tjej som hjälper henne med I-don't-know-what...) men jag är en ruskigt trevlig arbetsgivare!



ps. funkade mycket bättre med din kod än med min. visserligen får jag inte ändrad färg på länken nu men den är å andra sidan inte heller vissa rubriker blå (varför de nu blev det? det är samma sak med en del länkade adresser i kommentarer?!)..



anledningen till att det ser så rörigt ut är att jag egentligen inte "kan" html. gissar typ. ibland blir det rätt. ibland fel. ibland funkar det ett tag men så dyker det upp nåt som strulat till och jag har ingen aning om varför. typ. så. sugen på nytt jobb? som nosredigerare :)

ullrika
00:47:11, 2008-09-27

njä. det beror inte på koden jag fick av dig (och troligen inte den jag använde till rubrikerna själv heller) för det var där innan jag kletat in din hjältekod, utan troligen på min stilmall där jag lyckats klanta till det i a och a:hover gissar jag. har försökt rätta till men jag vet inte om det blitt rätt ändå. får avvakta och se - man ska iaf inte sitta med sånt här mitt i natten... det blir av nån märklig anledning aldrig helt rätt då...?



dock. skitmycket tack för hjälpen iaf, min favvishackare ;)



ps. det är så mycket som är märkligt i mina koder. allra märkligast är många av dom grejer jag överhuvudtaget aldrig pillat i, typ fem olika fonter i samma rad och dubbelkommandon och såna kommandon som inte verkar ha nåt avslut. så, mycket har jag rört till själv men en hel del är jag faktiskt alldeles oskyldig till...


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0