I'm alive

Japps, jag lever. När jag kommer hem från jobbet är jag dock så trött att jag inte orkar mer än TV och sova. Somnar faktiskt 23.00 nästan varje kväll(!) Imorrn ska jag hämta nycklarna innan jobbet och efteråt ta bil och släp ner till Nköping för sista gången. Skönt, men när jag kommer fram är det natt och jag är troligtvis mer död än levande. Lördagen är det upp i ottan igen och bära, bära, bära och städa, städa, städa och sen lite bära till. Men då i Örebro vilket nästan bara blir roligt. 

 

Vi ses på söndag igen! 

 

... förutsatt att ComHem har lyckats med flytten av bredbandet som utlovat... 


ullrika
23:43:30, 2009-02-27
http://akirllu.blogg.se/

klart dom lyckas. flytta alltså. heja comhem... ;)

ullrika
22:23:17, 2009-03-01

verkar inte ha funkat så bra? :(

eller, har du kanske bara annat i huvet än att uppdatera dina stackars bloggläsare om livet i nya lyan :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0