Skitskärm, glad igen

Dell är förjävla bra. Ungefär som IKEA. Ringde dit, inga problem alls. Schenker kommer och hämtar upp paketet, vilket datum? Tjaaa, nästa onsdag? Ok, de kommer mellan 8-16, jag mailar även ut ett returnummer du ska skriva på paketet. Returfrakten är 160kr, vilket vi drar av på pengarna vi sätter in på kontot, ok? Öh, ja, det blir klockrent.

 

Så även om skärmen sög kostar det typ ingenting. Trevligt!


ullisar
00:06:44, 2009-01-30
http://akirllu.blogg.se/

jag är inte en sån som säger vavadejasa. så jag gör inte det.

;)

Otto
06:32:57, 2009-01-30
http://ottoman.blogg.se/

Tack säger jag så ofta att jag inte behöver göra det igen.

;)

ems
16:16:22, 2009-01-30

men du. jag tycker du kan sluta klaga på kunder på classe. var där idag och köpte febertermometer. Hasse, han i kassan, borde ha en eloge i seghet. fick seriöst vänta aslänga när han kavlade upp sina ärmar. sen tog det kanske 3minuter för honom att dra igenom EN jävla termometer. för att inte tala om när han frågade om jag vill ha kvitto, nej tack svarade jag och tänkte att karln skulle slippa sträcka sig. vad gör han då? jo, sträcker sig halvvägs ner över kassabandet & säger, meeeen det är garanti på kvittot. jaha? tänkte jag, den kostar 29kronor, jag kan nog köpa en ny om den går sönder. men säger snällt, jaha, tack så mycket. killen var nog en helt speciell människa. speciellt det där med att sitta i kassan & kavla upp ärmarna när det är kö. och han gjorde det inte snabbt, utan exakt och långtsamt skulle det gå till. jävla människa! det kanske du kan blogga om någon gång :p.

Anonym
16:02:44, 2009-02-01

angående den där mannen i kassan; för det första, han kanske hade slagit vad med sina jobbkompisar? och vann!

för det andra, snacka om perfekt felstavning "kassa personal"...



lycka till med lägenheten (-erna?)!

ullrika
23:35:45, 2009-02-02

inlägget ovan var mitt...


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0