Uppdatering

Idag ringde jag kontoret igen där de lät meddela att besked skulle komma i slutet av veckan då ansvarig var utrest på tjänsteresa. Två minuter senare ringer butikschefen i gamla Örebrobutiken och låter meddela att jag troligtvis (mycket troligt) inte får jobbet jag sökt, men att han har heltidsvikariat i sin butik och gärna skulle se mig där. De tar tydligen nästan all personal från hans butik ut till den nya. Fine, det låter rätt logiskt i dagens ekomisk orolighet, men hur i helvete kan de inte vetat om det tidigare? Hur kunde personalansvarige inte vetat om det i fredags när jag pratade med honom? Eller är det som vanligt herr okommunikation (ja, nytt ord) som varit framme igen?

 

Jaja, skit samma, som vanligt går det inte som jag vill. Även om jag hoppats har jag aldrig låtit mig våga tro. Men nu åker i alla fall jag till Öret i slutet av februari, imorrn gäller det att leta (och hitta) lägenhet med lämpligt datum för inflytt.

 

Visst ja mamma, jag kommer i alla lägen att bo hos dig en vecka eller två.



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0