Tillbaka

Jodutack (nytt ord), stan är fin. Har inte hunnit se så mycket än bara. Om det var länge sedan någon var här har det hänt en hel jäkla massa vill jag lova. Ombyggda varuhus, ett extremstort (och ombyggt såklart) köpcentrum och nyöppnade affärer överallt. Det känns jäkligt skönt som sagt att se lite välkända ansikten igen. Inte för jag hunnit se så många, men några har ofrivilligt kommit i kontakt med min nuna och tvingats till ett hej och ett samtal :) Tänkte besöka lite vänner i helgen och försöka få tag på dem igen, men antagligen är de kvar precis som sig bör med nära. Sjukt svårt att komma iväg efter jobb bara... upp 05.45, jobb till 16.00 och sen ska man ju handla, plocka, sätta upp saker och hinna ta det lugnt innan sängen kräver en partner vid 23. Mån - Ikea, Tis - Ikea med mor, Ons - skruva upp (jobba sent), Tors - storhandla, Fre - Ikea (igen, ja, men nu för skrivbord), pappa, mamma och skruva. Helgen till vänner och sen jobb igen. 

 

Lyckades missa en dag också. Igår trodde jag igår var idag och imorgon i övermorgon igår. Ja, det hänger faktiskt ihop om ni läser en gång till :)

 

Pausen fortsätter, men man måste ju kolla mailen en gång ibland också. Och så hålla er uppdaterade såklart!

 


Veronica
16:03:46, 2009-03-07

Ja, jag börjar till och med känna igen lite folk här nu (i Täby). Man känner sig nästan lite hemma då. Snart börjar man väl undvika folk som vanligt.



Ska du göra ett till examensarbete i sommar??


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0