Tyra frisk!

Sista dagen på jobbet innan julledigheten. Har tagit "ledigt" till efter nyår, men får se om jag bestämmer mig för att ringa in mig själv lite. Det lär ju behövas, i alla fall någon dag i mellandagarna. Vi får se som sagt. Men vilken dag idag! Insane! Galet mycket folk! Inte så smart att handla julklappar två dagar innan jul, en lördag som dessutom är löning. Men bra för jobbet :) Trist bara att jag inte har provision... :)

 

Tyra är frisk nu också, skönt att se henne lite vaken. Buffar på benet ibland och pratar tillbaka när man säger någonting. Glansiga ögon och trött, men ändå mer vaken.

 

Imorrn är det hemfärd till Örebro som gäller. Åker 17:53 och är framme 23:30 - lagom till skinksmörgås och te som mamma sa. Åker tillbaka på onsdag, vill ju vara med Emma också. Vet inte hur än bara. Det går tåg till Göteborg, men måste vänta där två timmar på tåg till HBG, vilket är lite segt. Nordstan finns ju rätt nära, kan väl äta lite också. Måste åka så tidigt bara... och kommer fram så sent ändå. Men det blir nog någonting sådant. Vi får se! (ofta använt uttryck)

 

Nu är det lite vila och sen tidig säng. 

Natt!


Robban
22:52:22, 2007-12-22
http://ostbage.Blogg.se

Vi får se är lika med - det blir inget. Så har jag börjat tolka det iaf. ;) hör av dig om du ångrar dig med hemresa.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0