Order lagd!

Popcorn Hour A-110
750GB Samsung F1 Spinpoint

 

Kommer till min famn första dagarna i september. La ordern och kostade även på mig Postförskott, vilket gör att jag betalar först när jag hämtar ut på posten. Skönt om leverans till dem skulle krångla och/eller varan är slut pga för många förhandsbokningar.

 

Vad det är? En multimediacentral som man kopplar dels till datorn (via nätverk eller USB) och dels till TVn och stereon/hemmabion för film och musik. Samsungen är en 750GB fetsnabb hårddisk som kopplas in för lagring av godbitarna. Centralen kan även användas till att ladda hem film/musik/program/vadsomhelst via Bittorrent. Strömförsörjningen ligger under full belastning på <35W, vilket är att jämföra med en glödlampa som drar ~40W.  Hårddisken kommer även att fungera som extern lagringsenhet/backup till datorn. Tvivlar på att jag samlar på mig... tja,  200 000 låtar eller 900 filmer i standardformat :D

 

Woho!

 


Ostbåge
00:41:37, 2008-08-14
http://ostbage.blogg.se/

Sedär ja! Spenderarbyxorna på! Lydde mitt råd också ser jag :) Sweet! Man kanske skulle skaffa sig en likadan sen...

ullrika
23:55:19, 2008-08-14
http://akirllu.blogg.se/

popcornet bra som tüsan. tyvärr fult. men vad är väl blott skönhet i denna värld...


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0