Funny pics day revisited

Tja, här kommer fortsättningen på Funny pics day:

 





*asg* Mer ungdomshumor än så här blir det nog inte!


Och så avslutar vi med ett litet klipp från Chapelles Killing them softly


Anonym
22:52:04, 2008-05-21

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många tävlande än, STOR chans att vinna!)

Emelie
00:01:51, 2008-05-22
http://emeliestankar.blogg.se

not me, det är angelica. iofs så skulle nog inte ens min mamma lista ut vem det var :p. men ja, det blev en fyllebild som blev fel då på kvällen men som dagen efter faktiskt ser riktigt bra ut :). jag vet att jag är kass med bilder. jag tar faktiskt bilder. men jag suger på att lägga in dom i datorn och så över på bloggen. ska försöka bättra mig :).


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0