Årets tips till MSN

För 15 år sedan var det ICQ som gällde, sen någon gång erövrade MSN världen. För ett par veckor sedan rensade jag ut de sista resterna av ICQ och är nu hårdkokt MSN-användare. Det tog ju inte många minuter innan jag störde mig på utseendet hos Live Messenger, så in i helvete jävla fans fult. Detta löste sig med ett tillägg och ett skin. Woila, pedanten Otto är nöjd.

Årets tips till Live Messenger, ett måste för alla som lever (clickyclicky):
1. Live Messenger
2. MSN Plus
3. ev0 skin

Resultat:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anonym
13:48:31, 2007-08-16

hörredu du! har du haft en blogg i massa med månader utan att säga till. va va va va. det är fasen dålig stil (nästan värre än att inte svara på mail på flera månader (och då menar jag mig själv)). bulgarien var jättefint och inte alls så hemskt som aftonbladet målat upp det, inte ens nära! åhh, men är allt bra?! trallala masa tusen frågor. ha det bäst. kram kram.

Daniel L.
21:31:22, 2008-09-12

Jag kör både ICQ och MSN Messenger. Hängslen och livrem.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0