Börjar bli dags

Det börjar bli dags för flytt. Sa upp lägenheten lite tidigare i veckan, helt utan några som helst planer framåt. Annat än att vi inte ska bo här alltså. Ska väl börja ringa runt till företag söderut, bara pejla av läget och vara lite jobbig. Vi kan flytta härifrån tidigast slutet av juli, senast när lägenheten sägs upp (1 sept), så att börja svara på platsannonser redan nu går inte.

Är det någon som vill anställa en nyutexaminerad akademiker (första gången jag kallat mig för det :D ) är det bara att höra av sig, inriktning biologi/kemi/natur. Någon som känner någon som känner någon? :|

-----------------------

Ikväll blir det fest, någonstans på något sätt. Rätt sjukt att man aldrig vet var det blir av förrän när det väl gäller. Framförhållning någon? :)

Robban
02:16:23, 2007-05-27
http://ostbage.blogg.se

Välkomna! Jag hyr ut min balkong och andra väl valda delar av vår 37kvm lyxlya...

Lina
17:02:05, 2007-05-27

fattar inte varför R tror att vi har en lgh på 37...den är på 42! Men Camilla som jag ska till Skottland med i höst har en tvåa (rätt stor) som ni kan få hyra från den 1 september- februari.

Robban
01:18:01, 2007-05-28
http://ostbage.blogg.se

37 eller 42 whatever :)Jag sitter ändå jämt på samma 1m2 ändå :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0