Filmer

När slöa Robban uppdaterar måste väl jag också :) Håller på o försöker räkna på de resultat jag fått ut, jäkligt mycket att hålla reda på hela tiden... har för närvarande 8 överulla flikar i Excel, och då har jag bara fått ut det "enklaste" resultatet, dvs det med minst räkna. Fixade efter lite tänkande till en formel nu iaf som jag kan använda mig av för att räkna ut konfidensintervallet på mina värden: 95% ci =TINV(0,05;ANTAL(data)-1)*STDAV(data)/ROT(ANTAL(data)) *sucka* Men men, det går framåt. Ska bara sitta på labb någon dag till och preppa och sen är det analys, måste bara räkna ut det här så jag får reda på hur mycket jag ska göra av allt.

Helgen blir lugn för mig, tittade på Leaving Las Vegas igår med Cage. Jäkligt bra fram tills jag somnade. Har så sjukt mycket film på datorn som jag inte tittat på, många är sådär riktigt bra (tror jag). Sådär bra att jag vill spara på dem till en riktigt filmkväll, problemet är bara att det aldrig blir av. Måste nog trycka en ikväll, men troligtvis blir det inte av.

Förresten, Pans Labyrinth rekomenderas starkt! Helt underbar faktiskt, tittade på den för några veckor sedan med Dave. Sådär härligt drömsk, men samtidigt riktigt skrämmande. Våldet i filmen är något i särklass, så otroligt verklighetstroget och vidrigt, men det finns där utan att ta fokus från själva handlingen. Det finns liksom där bara för att skapa känslan. Få filmer som lyckas med det tyvärr.
 
Otto säger: Tanka! Köp!

Pans01Pans02

Robban
18:03:37, 2007-05-06
http://ostbage.blogg.se

Varför har han ögon i händerna?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0