Blocka ny reklam

En ny reklam poppade upp i inläggssidan. Tycker inte om. Förstör inte bara min blogg, även om det är det som stör mest. Alla som använder någon slags reklamblockerare (Sofie t.ex. :P) kan lägga till

*static.lycos-europe.net/*

i blockerinslistan så visas inte skiten något mer.

1. Tryck på pilen bredvid den röda stoppskylten uppe till höger i Firefox (där det står ABP)
2. Välj inställningar
3. Dubbelklicka på Lägg till filter...
4. Lägg till ovanstående text (inklusive stjärnorna)
5. OK

Klart!

Sofie
13:39:12, 2007-11-26

Haha! Inte för att jag märkt av reklamen men efter din utförliga beskrivning lyckades ju till och med jag lägga till det :P

Otto
13:59:21, 2007-11-26
http://ottoman.blogg.se

Only for you my friend, only for you :) Är det någon mer reklam någon annanstans kan du ju trycka på röda stoppskylten och leta upp bilden/elementet där du vill blockera, dubbelklicka på texten och välj OK. Klart! :)

Emelie
23:59:08, 2007-11-26
http://emeliestankar.blogg.se

hmm, men om man äter samtidigt då, lite grann, såsom jag gjort. och dricker massa med vatten samtidigt. då kan det väl kanske inte vara vätska? eller?! fan, nu gav du ju mig ångest :). det blir ju iaf ett mindre kaloriintag med pulver och nån måltid plus minst en frukt/grönsak om dagen.. eller?! gah gah gah!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0