D-uppsats klar!

Visst ja, höll på att glömma, har fått betyg på exjobbet! Woho! Sitter i en underlig sits nu bara - ska jag skriva klart det handledaren ville (~15-30min jobb) eller ta mitt betyg och checka ut? Rent "lagligt" har jag ju fått mitt betyg och jag behöver inte lämna in någonting, men det vore rätt skönt att lämna in och få ett ok på det. Hur tråkigt det är att rätta den sista delen märks rätt tydligt i.o.m. att jag fick returen för 3-4 veckor sedan, men samtidigt vore det skönt att få klartecken bara på att det är bra och klart.

... vilket betyg jag fick? Vad tror du? :P

Robban
11:40:46, 2007-11-05
http://ostbage.blogg.se

Att inte lägga 15-30min på 4års arbete, eller vad det nu är, för att nå 100% känns lite larvigt... Du är larvig...


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0