"Jävla skitgrej!"

"Jävla skitgrej, gick sönder första gången jag använde den!"
"Hm, underligt, de brukar hålla, men jag ser ju klart att det är ett konstruktionsfel i metallen"
"Ja, jävla skit. Jag vill inte ha en ny heller, ska byta till ett annat märke, vill inte ha det här jävla skitmärket"
"Ok, men det här verktyget ingick ju i en komplett sats för 198kr, det går inte bara att få ut pengar för en del i satsen"
"Det är bara den här jag vill lämna tillbaka"
"Alla andra delar i satsen är av samma märke...?"
"Jag vill bara lämna tillbaka den här!"
"Och du vill inte ha en ny?"
"Nej"
"Vänta lite..."

Ringer chefen som meddelar att han måste lämna tillbaka hela satsen för att få pengar tillbaka, annars får han nöja sig med en ny tång.

"Chefen säger att hela satsen måste lämnas in för att du ska få pengarna tillbaka då tången ingår i en sats om 12 delar"
"Men jag vill ju bara ha pengarna tillbaka för den här tången!!?"
"Jo, men du har betalat är ett paketpris, det finns inget pris per del"
"Jävla skitaffär!"
"Om du väntar lite så kommer chefen u..."
"Nu har ni förlorat en kund!" skriker han och rusar ut.
"... pp"

Jahapps, och kunden har alltid rätt...?
Och sorry mamma, hann inte använda mig av din teknik, han rusade ut... :)

Robban
02:07:11, 2007-11-05
http://ostbage.blogg.se

Välkommen till butiksvärlden. Här lär vi oss att hata människor. Med rätt...

mamma
07:56:03, 2007-11-05

Du är ursäktad. "Du verkar arg", hade nog inte funkat så bra..


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0