Mus för 20

Köpte ett visningsex idag för 20kr. Riktigt fin faktiskt, en så kallad "gaming mus" med ett par fler funktioner. Visst, modellen har något år på nacken, men funktionen är ju densamma. Visningsex my ass förresten, är i perfekt skick, men billig var den. Tack!

Jobbade idag till 20:15, kom hem 20:45. Ska upp igen 05:40, men jobbar bara till lunch. Får nog bli lite film och sömn efter det. Efter gårdagens uttömning sov jag nästan 11h innan jobbet idag. Så jäkla gött! Var fortfarande sovatrött när klockan ringde, men kunde få ner fötterna på golvet och häva mig upp :)

Tror förresten magens muskler töjt ut sig på något sätt efter förra veckans sjukdom och svullnad. När jag står upp och slappnar av kan jag nästan ställa ett fullt vattenglas på magen utan att spilla. Det är illa. Nästan som om jag fött barn. Ännu mer illa.


mamma
16:39:14, 2007-11-29

Välkommem till verkligheten! Jag kommer hem 22.30, stiger upp igen kl 05.30.....


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0