Varför

Varför öppnar folk äggpaketen och kollar om äggen är hela? Av alla mina >6 ägg i veckan i >4 år (=1200 ägg) har jag aldrig, aldrig fått ett sprucket. Finns de ens? Går ägg sönder någonsin?

Varför står folk vid rullbandet när de betalar och inte framför kassan?

Varför lägger folk pengar på ett rullande rullband?

Varför borstar folk inte tänderna innan de kommer till mig och frågar om hjälp? Varför dushar de inte? Alls?

Och seriöst, jag vill verkligen ha svar på ti-to-ti-to alt. to-ti-to-ti... :|

Robban
18:09:33, 2007-11-02

Ägg är ju sjukt vanligt att dom går sönder. Jag har nog fått en 5-6 under min äggperiod...

Ang. siren så är det ti-to. Jag är 90% säker, be en polis dra igång en nästa gång du ser honom. Eller fråga Yazza? Men jag skulle nog snarare säga weee-oooo-weeee-oooo...

Emelie
10:56:02, 2007-11-03
http://emeliestankar.blogg.se

jag har fått trasiga ägg fler än en gång!

Åsa
13:39:44, 2007-11-03

Men herregud Otto!!! Det är klart att äggen kan gå sönder i paketet!!! Det har hänt mig flera än en gång kan jag lova, så för att inte bli förbannad när jag kommit hem och märker det så kolla jag ALLTID innan jag lägger äggpaketet i vagnen... ;-)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0