Även solen har sina fläckar

Har svårt med ord ibland. Inte så att jag är dyslektiker på något sätt eller så, men har sjuka problem med att bokstavera ord, att liksom "se" ord framför mig och fortsätta i rätt följd. Eller säga ord baklänges... förstår inte alls. "Johan" blir "Nahoj", visst, men "gammal" blir vad? I skriven form är det ju inga som helst problem, men att bara rabbla kan jag inte. "Hej" blir väl... öhm, "Jeh". Eller räkna antal bokstäver i ett ord. Omöjligt. 

 

Även solen har sina fläckar. Ord i tanken är min enda lilla fläck i ett annars ögonbländande starkt sken. Ehm :)

 

Idag var det jobb, liksom imorgon och dagen efter det och dagen efter det och dagen efter det. Kanske dagen efter det också, men det får vi se.

 

Nej, nu ska jag micra lite kaffe. En kopp drucken för några minuter sedan, men måste nog ha en till. Gula gubbtänder - här kommer jag!


Annelie
22:49:38, 2008-04-16
http://anneliemalmgren.blogg.se

Hehe nä det är inga problem ;) Har en såå gammal redigering på den :P har inte orkat göra om den ännu^^ Ska kolla in det där med vattenmärkning lite mer. Tror jag ska göra en egen i PS, som en pensel. Så ska det någ bli bra :) tack för tipsen ;)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0