Facebook

Har jag skrivit om det förut? Förstår mig inte på hysterin hur som helst. Eller är det någon hysteri? Det kanske bara är Aftonskiten som vill få oss att tro det. Registrerade mig för ett par månader sedan och har gått in två gånger kanske, bara för att vända i foajén. Har tre vänner jag aldrig någonsin annars pratar med (tyvärr ibland) och dessa vänner uppdaterar sin profil allt mer sällan verkar det som i den sk. händelselistan.

 

Hysterin i media verkar handla om att allt fler svenskar registrerar sig, men tro på fan att det är så när de skriver om det. Man MÅSTE ju registrera sig för att se vad det är för någonting. Det mest intressanta vore väl statistiken över antalet återbesök och hur den är över tiden. Inte samma siffra som registreringsmängden antar jag...

 

Nej, lol@facebook, it sucks ya mamas 's!


Markus
14:39:22, 2008-04-18
http://supermumin.net/

Jag har fått kontakt med lite parallelklasskompisar och en kusin och sådär via facebook. Det är är lite snajsans, faktiskt.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0