Huvudvärk

Vaknade med någon slags huvudvärk i morse jag nästan aldrig upplevt förut. Först var den inte så illa, så tog en Ipren och kröp ner i badet. Där blev det värre, så hasade upp och lade mig i sängen igen. Förjävla ont bakom båda ögonen. Kände att jag höll på att spy hela tiden och fick E att ställa in en hink. Snäll som hon är kastade hon sig iväg och handlade treo också som jag fick i mig med ännu mer kräkreflex. Efter fyra timmars sömn fungerar jag igen.

 

 Jag har kommit till ett beslut att jag måste ha glasögon. Tror att det var därför jag fick ont i huvudet idag. En tusenlapp på Specsavers för TVÅ par får man väl kosta på sig. Ska ringa nu direkt för i morgon har jag dels glömt bort hur ont jag hade och dels hittat på någon ursäkt till att inte ringa.



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0