Intervju

Ska på intervju imorgon. Eller "interjuv" som alla säger. Sveriges förfall... "interjuv, "pangkakor".

 

Lite splittrad till vad jag vill. Det skulle mest vara information imorgon, men vad gör jag om de frågar mig om tjänst? Vill jag? Eller vill jag inte? Jobbet jag har nu är knappast ett framtidsjobb, men ska jag bara för det byta till någonting annat? Efter en miljard liknande tankar har jag bestämt mig för att gå dit och ta det som det kommer. Höra vad det är först. Jag vet ju ingenting än så länge, bara att mina "kompetenser" såg "mycket bra ut".

 

Jävla tankar. Bort!

 

Sökte på "intervju" med Google och fick följande träff. Rätt skön bild :) Inte nödvändigtvis tjejen (Alba) i fråga utan mer bakgrunden :D

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0