Lager 157;RAW

Jag kollade upp träffbilden i Google Analytics och har fått rätt många träffar från folk som sökt på "Lager 157 raw". Gjorde en snabb sökning själv och... ja, se resultatet. Häftigt! :D

 

Jobbade 7-17 igår, pust. 10h en lördag! En solig lördag! Idag är det lika soligt, men ska såklart iväg och jobba igen. Imorgon jobbar jag, så då är det nog sol och på tisdag ska jag på intervju, men då regnar det säkert. Bara för att jag är ledig resten av dagen liksom. 

 

Vi grep en snattare igår också. Eller väktarna gjorde efter att vår personal kollat i kamerorna. Blev tydligen ett löppass för dem över stock och sten, ett drama som slutade över en mur och i en buske. En äldre person stod och knackade på vår säkerhetsdörr bredvid kassan lite senare och jag frågade vad han ville. "Väktaren" svarade han försynt och jag förstod nada. "Hm, varför då?" svarade jag. Mannen och flikade upp en polisbricka så att ingen annan såg. Precis som i alla filmer! Komplett med skinn och lucka, en enkel handrörelse så for den tillbaka igen.

 

Häftigt värre, javisst! 

 


Robban
20:26:17, 2008-04-20
http://ostbage.blogg.se

Fet utrustning för att plocka snattare :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0