Lawl

Som ni kanske märkt har det inte blivit någon uppdatering på ett par dagar, vilket HELT och hållet kan förklaras med att blogg.se har försökt bytt servrar och skit. Det har alltså inte gått att logga in. Nu, efter tre-fyra dagars nedstängning fick de för sig att återgå till det gamla systemet ett tag till eftersom övergången krånglade. Så, nu är jag alltså up and runnin' igen!

 

Uppdatering av mitt lite: jag var i Leinkoepeing i helgen, festade med sofie och grabbarna från Örebro med omnejd (luleå). Kul kul, även om dagens strapats (uppe 05.30 och jobbade) satte sina spår i orket. Sov ett par timmar (på riktigt) på golvet (på riktigt) och var tvungen att åka hem til Peking på morgonen för mer jobb. Och så jobb igår och jobb idag! Lalala. 

 

Vi bestämde oss igår för ytterligare en Ikea-soffa. Vi hämtar inspiration i Hjo hos familjen i radhuset och får hem en klassisk 3-sits Kramfors, för att senare köpa till en tillhörande schäslong. Vi var runt på Nordik, Rum Interiör, EM och Mio också, men det fanns inte någon riktigt het aspirant, så det fick bli klassiska Ikea. Tyvärr på ett sätt, men samtidigt kostar en extraklädsel typ tusenlappen när man så vill, någonting som kan vara rätt svårt att få till med andra märken. Kattjävlarna ställer ju sina krav också...

 

Och i morse lämnade jag iväg bilen på reparation. Ska bli klar om en-två veckor. Alltså tre veckor. 

 

På torsdag hade jag tänkt åka till Sälen en sväng, planerar vara borta till söndag, förutsatt att jag får ledigt i helgen, vilket jag får reda på idag. (Phu, tre bisatser.) Tåg till Örebro, hämta pjux och kläder och sedan vidare norrut i brorsans nya Saab. Nice!

 

Nej, nu måste jag klä på mig lite arbetskläder. Hoj!


Linda
12:13:43, 2008-04-02

Jag tycker detta är ett stort framsteg för er!Det både visar lite aktning för min smak på inredning samt att soffan är döpt efter en liten Ångermanlänsk stad (dessutom den staden som Nicodemus köptes i!). Det finns alltså hopp även för er :) Hälsa frugan och ta med henne ner till Hjo nångång! Mvh // L o G


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0