Tråkigt läge

På telefon

- Ja, hej du Johan

- Hej hej!

- Nu är det så här, jag köpte superlim hos er för ett par dagar sedan

- Super attack alltså? 

- Mmm, skulle sätta fast en knopp i köket ser du

- Ok

- Men på något sätt tappade jag limmet och trampade på det, det bara flög ut på linoleummattan och nu sitter det där

Jag och min arbetskamrat nästan kreverar

- Har ni något medel man kan ta bort det med?

Försöker kväva skrattet

- Alltså, nej, det har vi ju inte.

- Tänkte att ni som har limmet även har något som löser det

- Nej, det har vi faktiskt inte. Lite värmepistol kanske, men då går ju mattan garanterat sönder också. Aceton också. Kanske finns något specialmedel, men ingenting vi har.

- Ah, ok. Men du, jag letar vidare... klick

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0