Comhem

Efter att ha suttit i kö till kundtjänst ~15min blev jag efter "Jag vill säga upp mitt abonnemang" snabbt överklickad till "uppsägningsenheten" där jag satt i ytterligare 20min. När jag väl kom fram blev det bara tyst och jag ringde efter ett par minuter upp kundtjänst igen. Förklarade att jag inte vill ha erbjudanden av någon "uppsägningsenhet" utan bara ville ha abonnemanget avslutat, men hon svarade "Ja, men då får du bara vänta lite så tar vi hand om det" och kopplade mig till samma kö igen. Jag la på och ringde upp igen. Kom i ordväxling med ytterligare en idiot som avbröt mitt i en mening med att koppla till samma kö.

 

ComHem? Har fungerat jättebra, men räkna inte med att kunna avsluta abonnemanget. Rekommenderas inte! Nästa gång blir det en annan leverantör... bara pga det här. 


Elise
14:38:39, 2009-01-03
http://fade2black.blogg.se/

Så har man på Bredbandsbolaget. Man på kundtjänsten har inte rätt att avsluta ett abonnemang utan det måste "Antichurn" som vårat place hette, göra. Dessutom ska de ju såklart försöka hålla kvar en med diverse rabatter o skit som de ger en.



Jag har sagt upp alla mina abonnemang via nätet på "mina sidor". Det bör funka. Annars har de ju chattar man kan gå in på o be dom skicka en uppsägningsblankett.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0