Bilder!

Då försöker vi igen. Har suttit 60min nu med det förra inlägget, men det blev skit la grande.

 

Fotat med b-kamera och kritvit alldeles för stark blixt, så ha överseende :)

 

1. Stiger innanför dörren. Liten garderob till vänster för ytterkläder och skor, toa till höger

2. Fina dörrhantag i hela lägenheten

3. Toan. Någon form av kakeldekor ska nog upp över de rosa plattorna. Rummet ska gå i turkost hur som helst

 

 

4. Kommer innanför hallkorridoren, "liten" matsalsdel med stor öppning till höger mot vardagsrummet. Sovrum och kök till vänster. 

5. Ett rörigt kök. Klaffbordet ligger och torkar (svart) och nytt småvitt (tack fam. Larsson!) i fönstret som ska upp på hylla.

6. Sovrum med blågrå "fondvägg". Tavlor och lampor saknas såklart

7. Det enda som är hyffsat klart i lägenheten - sovrumsfönstret :) Fint tycker jag! Såg nu att jag måste fixa sladden bara... :|

 

 

8. Vardagsrummet

9. Nya soffan! En kista får agera soffbord tills vi hittat något. Mörk blir det nog tillslut tror vi, vi letar!

10. Rummet från andra hållet. Det mesta saknas som ni kanske ser :) TVn står på banankartong fortfarande :P

 

 

11. Nyckelskåp som jag (tro det eller ej men mamma kan intyga!) snickrat ihop men nyss målat. Furu är rätt åttiotal :)

12. Slipade på det också. Visste jag om det skulle jag såklart målat grönt, rött och svart först som grund... men det blev rätt fint ändå!

 

 

 

Som ni ser har lägenheten rätt mycket potential, det gäller bara att hitta pengar och tid. Uppdateringar kommer när vi hittat något nytt!


Robban
00:54:21, 2008-02-11
http://ostbage.blogg.se

Ingen bild går att klicka... Gör om gör rätt

Otto
10:04:54, 2008-02-11
http://ottoman.blogg.se

Alla bilder går att klicka både i Opera och IE. Gör om gör rätt!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0