Det är inte mitt fel!

Det är inte mitt fel att det inte kommer så många uppdateringar på bloggen! Skyller allt på blogg.se som verkar ha problem mellan 18.00 och 23.00 samtliga kvällar i veckan. Fler än tusen inloggade verkar inte fungera.

 

Men men, ledig idag. Ledig igår också. Handlade då, ska städa idag. Igen. Kattjäklarna dammar ju ner så in i helvete. Borstar dem nästan varje dag, men det hjälper ändå inte. Funderar på att köpa en sån där sladdlös dammsugare så att man kan dammsuga lite enklare (det allra mesta är ju som sagt bara katthår) och oftare, men de är ju så dyra! Det finns ju även de där självgående som är bra på att samla löst damm, men då ska de gå ett par timmar per dag innan de slumpat sig fram till alla vrår. Det skulle vara kul att se katternas reaktion på den bara... sätta på en mössa och binda fast ett rep bakpå så har de att göra ett par timmar :)

 

Imorrn börjar jobbet med en sexdagarsperiod. Eller kanske blir det fem... hm. Låånga dagar (09:45-19:15), vilket faktiskt är rätt skönt. När man ändå jobbar en dag kan det lika väl vara ordentligt. Pengarna tackar man ju inte heller nej till, en tusenlapp om dagen känns riktigt fint!

 

Nej nu ska jag... tja, inte skriva här mer.


Emelie
21:46:09, 2008-02-20
http://emeliestankar.blogg.se

hah, en kompis hemifrån kommer upp i helgen. ska bli skönt att umgås med någon hemifrån. även om man får vänner dit man flyttar så känns alltid "grundvännerna" extra bra ibland! ja, det där med damm och katthår. det är ett gissel. jag tror augsust fått för sig att fälla allt vinterhår på samma gång. samt att han hatar när jag borstar honom, ska vara glad om jag lyckas någon gång i veckan! egengående damsugare låter inte helt fel, varken för damsugningen eller leksaken för katten! har ni kommit till ordning nu?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0