Första morgonen

Första morgonen på nya jobbet. Suck. Men jag får tänka på pengarna, och då känns det rätt bra. Överkomligt i alla fall. Har funderat mer på framtiden och vad jag vill göra, men kom inte på någonting. Jobb i butilk känns rätt passé bara, så mycket kom jag fram till. Börjar känna att vanliga jobb inte är någonting för mig, alltså jobb vanligt folk har. Skulle helst vilja ha tio olika bollar - sju egna och tre vanliga - från vilka jag kunde håva in pengar. Smågrejer här och där liksom. Två-tre fasta källor och ett par extra. Jobbet jag har nu slutade vara kul så fort jag "kunde" katalogen utantill. Så fort >90% av de dagliga frågorna besvarades utan tanke. Men visst, varannan helg kan jag ju jobba. Två tusen är ju trots allt en hel del pengar.

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0