Krasslig

Har haft ont i halsen typ tre veckor lite av och till. Ibland har jag inte kunnat svälja, ibland har det bara svidit lite. Nu är magen kass och hårsäckarna gör ont, äntligen får jag lite feber. Äntligen säger jag, äntligen blommar skiten ut så att kroppen får göra sitt. Å andra sidan kände jag mig likadan igår kväll för att i morse vara bra... kunde bacillusker (jo, de heter ju faktiskt så) spridas via internet skulle jag skylla Robbans förkylning på mig själv. 

 

Hade ju tankar på att åka hem i helgen. 85kr enkel biljett med Swebuss är ju inte direkt mycket, med nyinflyttadkupong (phu) blir det dessutom 50kr billigare. Nej, det är inte pengarna som håller mig från att boka, det är de där satans bacillerna.

 

Vi får se. Ringer berörd part ikväll!


Robban
18:22:37, 2008-02-14
http://ostbage.blogg.se

Klart du är smittad av mig. Jag har gett dig DATAvirus!!! Moaahahahahahahahaha.....

*suck* ;)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0