Lugnt idag

Lönen kommer på måndag, vilket i handels innebär dött på jobbet. Visst, det var lite folk, men inte som en vanlig lördag. Imorrn kommer det att stå still. Skönt faktiskt, pengarna till mig drabbas ju inte :)

 

Vad gör man en kväll som denna då? Inte mycket. Kom hem till en underbar flickvän som stod framför spisen. Disken var diskad och maten precis klar. Jag åt och vilade ett par minuter framför datorn, den underbara flickvännen dammsög en dammig lägenhet. Jag bidrog med att rengöra toan, men flickan stod för nästan allt. 

 

Aktiviteten till bloggen går neråt, troligtvis för att folk glömt mig när jag inte uppdaterar lika frenetiskt. Får se om den lever kvar så länge till, har ju inte fått några som helst kommentarer på flera veckor (ok, du är duktig Emelie)


mamma
11:13:38, 2008-02-24

Skäms på dig! Jag som trodde att jag hade lyckats uppfostra dig till en modern man!

staffan
11:16:40, 2008-02-24

Bra Johan men varför städade du muggen?
Har du inte lärt dig något av mig?
Ha De!!!!!!!!!!!!!!1

Markus
13:50:31, 2008-02-24
http://supermumin.net/

Jag får inte kommentarer på veckor, men inte grinar jag för det ;)

Emelie
17:06:11, 2008-02-24
http://emeliestankar.blogg.se

sist jag var hemma klippte/färgade jag mig på ett ställe som heter zalong nivå. killen Anders, var faktiskt riktigt bra. men ja, annars är jag ganska kass på det där. stället jag brukade klippa mig på har blivit apdåliga. och det finns så himla många frisörer.. men det kan jag iaf rekomendera, nivå, ligger rättså långt ner på drottninggatan, typ vid rådhuset.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0