Omänsklig

Jag är sådär omänskligt trött. Funderade på att sova för en timme sedan, men kom på att jag i så fall vaknar innan sex imorgon, d.v.s. jobbtid fast jag är ledig. Bara det blir efter kl. 8 imorrn så är jag nöjd, problemet är bara att jag då måste vara vaken typ två timmar till.

 

William var snäll, även fast jag var lite trött. Han förstod nog inte ens tillslut när jag försökte förklara för honom att trötthet finns, men när Ratatouille åkte på blev han förstenad. I alla fall ibland. 

 

"Vänta här"

"Ok"

Fem sekunder senare, med fötterna spinnande på parketten, far han runt hörnet, skrikandes "Jag är en tiiiiiger, grrr", gör ett halvhjärtat försök att kasta sig över soffkanten, studsar tillbaka när magen skjuter ifrån och blir liggande som en disktrasa över kranen. Får ny kraft och häver sig över, stannar upp en sekund när han står på huvudet, utbrister "Jag är uppochner", fortsätter volten och sätter tänderna i låret. "Grr, jag är en tiiiger, mmm, mmm, mmm"

 

Wille


Bror
21:38:44, 2008-02-29

Så min bror är barnvakt.... vuxenpoäng!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0