Ajm sårry

Ajm sårry aj dånt uppdejt äs åften äs aj schuld, men det blir något mindre datortid nu när solen skiner varm. Var faktiskt ute vid Lindö och solade lite idag. Orkade med en timme och sen fick jag spasmer. Fyrtio minuter gick åt till att äta och läsa en tidning, så 20min ligga ner hanns det med innan kroppen sa ifrån. Jag är inte gjord för att ligga still.

 

Tjani, hur blir det med jobben och framtiden. Vet inte. Ont i magen hela tiden, så måste bestämma mig snart. Nu helst, men det får bli imorrn. Hur dumt det än verkar tror jag att jag hoppar över länsstyrelsejobbet. Jag VILL verkligen inte och det får gå före bör och ska. Bättre om jag pluggar upp kemi och jobbar med någonting annat som känns mer jag. 

 

Hm, innebär det här att jag bestämt mig?


Robban
22:38:28, 2008-06-03
http://ostbage.blogg.se/

Du har bestämt dig, tveklöst. Sök polis? :D


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0