Hultsfred!

Helt sjukt otroligt! 

 

- Aaa, det är Johan

- Hej! Är det Någon från Telenor

- Jahaja, hejhej

- Jag har glädjen *försäljningsknep?* att meddela din vinst *försälningsknep?* av två Hultsfredsbiljetter

- Va?

- Ja, du vann. Du och E.

- Öh, vafan, skämtar du!? 

- Nejnej, ni har vunnit två biljeter!

- Weeeooooiii! Men vadå!? 

- Ja, det är ju nästa vecka. Kan nu gå?

- Ja! 

- Va bra!

- Eller vadå, binder jag mig till någonting?

- Nej, men vi ser gärna att den som vinner också kommer

- Jo, det är klart... men tja, vi jobbar ju som det ser ut.

- Men vi gör såhär, jag skickar biljetterna så får ni väl sälja eller ge bort dem om ni inte kan

- Oooh, strålande!

 

Så visst, jag har vunnit två tredagarsbiljetter till festivalen i helgen. Jävla sjuktt. 1600kr styck i nypris! Men ska vi gå? Eller sälja? Vi får väl vänta till mitten av veckan och sälja om det blir dåligt väder :)

 


Emelie
11:14:42, 2008-06-06
http://emeliestankar.blogg.se/

jeklar vad skojj! vi skulle åka, men vette fan hur det blir. vi får se. och eftersom du är lite rädd för att vistas i en så stor stad som norrköping när jag är här så kanske jag ska stanna i Sundsvall :p. men hultsfred är skitskojj, mitt apsoluta favorit event under året (borsett från min födelsedag). och dom jävlarna har ju gjort om viberga till coop forum, så det är bara lila utanpå nu. jävla skit, det ska ju vara viberga som det alltid vart! långt långt. hoppas att ni kan åka till hultan iaf!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0