Hur många dör?

Igår varnade SMHI att det kunde komma 3-4dm snö i blekinge och skåne, kanske lite längre upp också, annars skulle det mest snöa en del i hela landet. Nu när jag sitter här och tittar ut på bergen (nåväl, husen) avtecknar sig mycket riktigt snöflingor. Undrar hur många som dör i tradiken idag? Ge fan i att speeda upp till Öret R!

 

Själv tar jag mig till hemstaden imorgon morgon. Vill bli bjuden på mat och lite sånt :) Alla mates samlas på lördagkvällen också, en riktig höjdpunkt att se fram emot! Riktigt jäkla länge sedan man såg Tranan, Dave, Ystad, S, s mfl., längtar till tusen!


Robban
13:21:19, 2008-03-21
http://ostbage.blogg.se

Nä det blir att köra lugnt... Mina vinterdäck är så jävla breda också så det känns som att sitta i en pulka som bara glider :) Fin header nu! Dock tycker jag den är på tok för hög... Iaf på jobbet när man sitter på 1280x1024.

Emelie
13:25:56, 2008-03-21
http://emeliestankar.blogg.se

nje, det har jag inte kollat. ska göra det. vi har ju 3 ordentliga baser inom just omvårdnad. men det är så satans mycket skit på dom nu för tiden. ha, vad gamal jag lät!
i vilket fall så gör jag en fuling nu och lägger in en icke vetenskaplig artikel och hoppas att tjejen som opponerar på min uppsats inte kollar upp det! haha, det är ju en chansning, men kan mycket väl funka.

och jag hade visst något virustjosan, NOD32. men vettefasen hur det funkar. men jag har iaf hållit mig undan virus ganska bra. eller jag har aldrig fått något :). så något bra verkar det göra.

Tranan
16:17:14, 2008-03-21

Flyger söder ut på först på söndag! Ses då


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0