Ryckningar

När vi åkte till ikea igår kunde jag knappt gasa jämt, och det fortsatte idag. Det rycker fan konstant i höger innerlår. Ni vet sådär man kan få i ögonbrynet, men nu är det hela benet som kreverar i spasmer. Typ i alla fall, men det rycker lite. Jobbigt är det!

 

Jobb idag, det var för ovanlighetens skull ingen dramatik. Inga idiotiska kunder, inte urbota tråkigt. Ingenting mest. Fixade till en bakgrundsbild till R nu på kvällen. Var ett jäkla jobb, speciellt med registreringsskylten, men tillslut gick det som jag ville. Han blev också glad till råga på allt, varsågod R! Borde väl ta bort husen i bakgrunden också såg jag nu... och så lägga till en ram och sånt.

 

image186

 image187

 

 

Nej, nu är det lite telli och kvällsgott. Hopp och hej!

 


Robban
21:48:28, 2008-03-08
http://ostbage.blogg.se

Jävligt snygg bil det där...

Tranan
15:34:01, 2008-03-10

Bra jobb i photoshop! Men varför inte börja med en snyggare modell?

Otto
22:55:45, 2008-03-11
http://ottoman.blogg.se

Nej, jag vet inte... nästa modell blir bra mycket snyggare från start. Fiat eller Kia hade jag tänkt mig.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0