Snö och Ford

Det verkar snöa i hela Sverige, så även här i Norrköping. Tänkte kränga på sommardäcken igår, men det blev inget och tur var väl det! Var iväg med nya bilen till Ford idag, de ska fixa samtliga dörrar samt motorhuv på garanti. Det tackar vi för! Lite trist bara att det tar ~3v innan bilen kan skickas iväg och att bilen är på reparation ~2v. Men skit samma, nu blir jobbet gjort helt gratis. Lånebil borde jag ju också få tycker man, men det tar jag då.  Sjukt skönt att ha en "ny" och garantiförsäkrad bil! Sjukt skönt att ha sprillans nya vinterdäck också, det är ju som att åka på sommarväg även när snön ligger i drivor! 

 

Tja, det är vad jag gjort idag. Spenderade några timmar på stan också och letade efter skor till E. Jag hittade också ett par jättebilliga Puma, men de fanns ju såklart inte i rätt storlek. Som vanligt alltså. Kag känner att svenskan sviker mig idag, så det är lika bra att lägga ner. Mer kommer imorrn!

 

Visst ja, fick ledigt i helgen, så vi får se när jag tar mig till Öret. Fredag eller lördag, det är frågan.


Emelie
23:57:19, 2008-03-17
http://emeliestankar.blogg.se

det ska jag nog kunna ordna :). är ni utan köksbord? men nu så ska jag sova i sängen efter ett par timmar på soffan. så det får bli imorn.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0