En litten litten update

E litta uppdatering. Pytteliten, men ändå :D För musen över headern (bilden högst upp) så får ni se! Robban kommer att anklaga mig för nazism, men han hälsar! JAG hälsar, ingenting annat! :) Testade en ny CSS-fyndighet som jag ska försöka utveckla i nästa design, så det fick bli en liten uppdatering så länge. Inte för att jag tröttnat på den här designen, men det är kul att göra nytt. Eftersom flera talat i uppskattande ordalag om den här kanske jag skulle sälja den. Hur många tusen tror ni att den är värd? :)

 

Önskemål till nästa desing förresten? Ljust? Mörkt? Mycket effekter eller få? Färgglatt eller slätstruket? Natur eller grafik? Har länge funderat på att göra inläggen i boxar, tror att det får bli så den här gången. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det på ett snyggt sätt, men det ordnar sig nog. På något sätt går det alltid.

 

Usch vilket tråkigt inlägg, men det livas enkelt upp med Wulfmorgenthaler! 

 



Emelie
17:04:09, 2008-05-20

du kan alltid få göra en åt mig om du har tråkigt :p.

Sanna
21:48:28, 2008-05-20
http://saanniiis.blogg.se

coolt med armen :D

ullrika
21:56:42, 2008-05-20
http://akirllu.blogg.se

det är din design som gjorde att jag fastnade. sen började jag läsa och blev glad.

synd att jag inte kan jämföra med hur det såg ut innan bara!

Emelie
23:14:43, 2008-05-20
http://emeliestankar.blogg.se

haha, och nu kan jag inte sluta :). ser inget med windows eller vad vanliga internet heter. så tänkte prova med ditt opera. och titta, då vinkar gubben :). och jag blir som ett barn som nyss hittat en pappersbit :).

ullrika
21:26:21, 2008-05-21
http://akirllu.blogg.se

glömde säga: gillar vinket! eftersom jag såg det innan jag läste det här inlägget gjorde jag aldrig nån politiskt inkorrekt tolkning förrän du själv gjorde mig uppmärksam på saken :)

Sanna
22:18:43, 2008-05-21
http://saanniiis.blogg.se

haha, det är nog bara en förkylning så jag lär överleva! Ja håller tummarna för att du slipper!:D

ullrika
22:20:05, 2008-05-21

jämfört med mig är du knappast amatör. photochock är t ex no bekant of mine, du verkar grym? gillar också att du pillat till det lite personligt överallt. och ringarna vid markerad rad i högerkolumnen är sniggaste! min html-kunskap sträcker sig till det basala radbryt, centrering etc :)

nu blir det kanske rörigt, sorry att jag blandar kommentarerna; oki hoppas jag?

måste kolla klart matchen nu. kan inte koncentrera mig ordentligt...!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0