Mike Tyson

Tittar i detta nu på Filip och Fredriks reportage om Mike Tyson på High Chaparall. Jävlar vad pinsamt allting är. Sitter nu med ryggen till och försöker lyssna på vart femte ord för att göra det en femtedel så pinsamt. Det lyckas... inte. Tyson är helt avdankad, tom och passiv, Filip och Fredrik försöker av någon anledning rädda situationen med ännu värre frågor. Både jag och de är rädda för att Tyson ska ge dem en höger var, men mest av allt är hela reportaget dött och tyst. Så tyst att de klipper in dem själva som kommentatorer till den misslyckade intervjun.

 

"How was the orange juice, Mike?"

"Ok"

"..."

"Hey!"

"Oh, who was that Mike?"

"..."

"... should we move out to the pool?"

"..."

 

Och nu spelar Filip piano för att få en reaktion. 

 

Nej, nu blir det lite internet. Hej!

 


Emelie
23:28:57, 2008-05-26
http://emeliestankar.blogg.se

min mors första ord när jag ringde var att killen måste ha en hjärnskada! haha! jag kollade inte, tycker det suger. men ja, hjärnskadad kan nog även jag tro utan att ha sett det.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0