Monterat

Sådär ja, då var TV-bänken också monterad. Riktigt nice! Ser lite lustigt ut nu med dum-tv, men det piffas "snart" till med en 42" LCD :) När det blir vettefan, men någon gång ska den dit. 

 

Sitter i funderingar på att sälja min burk också och köpa bärbar. Inte alls ha någon stationär alltså. Kanske fixa Playstation 3 lite senare i sommar för att rasta spelsinnet. Eller skaffa en ny stationär då. Hm, vettefan. Lite lockande är det ju! Har inte spelat ett spel sedan i julas, det kommer ju aldrig några bra titlar, så det känns lite sjukt att ha en stor stationär när man kan ha en liten bärbar. 

 

Nja, tja, hm, du, jag vet inte. Måste fundera. Vad tycker du?

 


Robban
17:37:47, 2008-05-06
http://ostbage.blogg.se

Bärbart är fint, men det ersätter aldrig en stationär. Speciellt inte för oss fixare som gillar sånt. Men annars är HPs DV-serie fin, sån du har på bilden. Annars bygger du en fin liten HTPC som passar bra till din nya TV. Så kan du ju fläska i ett bra grafikkort om du vill sen...

Linda
21:11:20, 2008-05-06

Du får ta min bärbara :P Så kan jag ta din stationära. Jag behöver ngt bättre för att kunna spela WoW. Om inte annat är jag spekulant om du ska sälja ;)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0