Svarar

Svarar på så många kommentararer att jag inte har tid att uppdatera min egen blogg. Damn you, damn yoooou! (teatralt uttal och betoning, någonting som används frekvent på jobbets "härma filmer"-leken)

 

Sådär. En lugn dag på jobbet, ingenting speciellt. Det roligaste som hände var väl när jag fick följa med en Vivalla (you all know 'em) till bilen ett par kvarter bort, i min smurfblåa skjorta och slitna sandaler, för att hjälpa till med lite varor. "Ey, man, vänster här!", "De her kallar ja service asså, fi fan!" och ett par till oförglömliga kommentarer fick jag höra på vägen dit. Väl vid bilen packades det in med lite bök och jag tackade för mig. Han sträckte sig innanför jackslaget och utbrast

 "Ey, du, vänta man!"

"Det där behövs faktiskt inte" svarade jag "jag har ju lön nu också, haha". Upp fiskades ett visitkort med en hotmail-adress och telefonnummer.

"Ring dit nästa gång du vill ha taxi så kommer du direkt till mig"

"... ok, tack!". Upp med visitkortet följde en tjugolapp.

"O du, ta den här. Typ glass eller nåt du vet"

 

Det var nog roligare än vad det ser ut i skriven form... äh.


Robban
23:39:42, 2008-05-21
http://ostbage.blogg.se

Haha.. Jag njuter :)

ullrika
12:38:03, 2008-05-22
http://akirllu.blogg.se

sorry :)

gullig kund. var jobbar herrn?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0