Tidigt

Gah, upp 05.40 imorrn. Och hela nästa vecka! Blir nog rätt skönt ändå när man kommer in i ett stim. Som det är nu jobbar jag 7 ibland, ibland 10 och ibland 12. Ibland 15 och ibland 16, men om man börjar sju ett par dagar i rad blir det nog bra mycket enklare.

 

Jaja, inte mycket hänt här idag. Eller jo, nu ljög jag. Städade faktiskt hela lägenheten förut. Lagade fläskpannkaka och hakade till och med av en dörr som kändes i vägen. Jag tror att den var gjord av bly också, men till slut fick jag ner den i källaren och in i förrådet.

 

Måste förresten slå ett slag för Twinner! Ni vet dammsugarmunstycket (phu) de gör reklam för på tv-shop? Jag tror att det är samma, men den är i alla fall lika fult lila som den. Den är sjukt bra! Köpte en på Clas (såklart) efter att i ett år svurit åt vår dammsugare, och vilken skillnad det blev! Med det gamla munstycket föste man bara runt på skiten överallt, men nu bara swosh-swosh sugs det upp. Magiskt! :D Äntligen en fungerande dammsugare... lite enklare med kattsand nu :|

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0