Ny design

Håller på och jobbar på en ny bloggdesign. Ja, igen. Den nionde i raden tror jag. Den nionde där den blir helt omgjord, men sen är det nog femtioelva småändringar emellan det. Temat den här gången blir lite modern cartoon. Det känns bättre att säga det på engelska eftersom "tecknat" låter för mycket Bamse. Bilden är klar, har stycka upp den och igår kväll försökte jag få ihop den med kod också. Gick väl sådär, men har en del kvar. Det är så jäkla krångligt att få ihop kanterna! Men men, senare ikväll kanske? Den som väntar på någonting gott! 

 

Tanken var först att sätta ihop en höstigare  blogg, men det blev för tråkigt. Hur som helst kan man lätt "hösta till" headern rätt enkelt när den är klar. Har även två andra halvfärdiga projekt jag startade tidigare i veckan som ligger kvar... kanske ger bort dem till någon behövande sen :) Kanske borde auktionera ut alla mina tidigare åtta versioner också. Äh.

 


Anonym
11:10:35, 2008-10-23
http://emeliestankar.blogg.se/

mig mig mig!

ullisen
10:10:00, 2008-10-24

eller mig mig mig!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0